Bevestiging van de reservering opzoeken
Om een eerder gereserveerde flexruimte op te zoeken klik je vanuit MyADD in het menu aan de linkerkant op “Reserveer een ruimte”.
Reservering opzoeken met mobiele app
We hebben een app in de Apple App Store en in de Google Play Store die je direct kunt installeren. Je logt in op de app met dezelfde inloggegevens als die van MyADD.
Reservering opzoeken met desktop en laptop
Om een gereserveerde flexruimte op te zoeken via een desktop of laptop klik je op de witte knop “Huur een Flexruimte”. Er opent nu een nieuw tabblad.
Mocht het zo zijn dat je wordt gevraagd om in te loggen, dan kan je dezelfde inloggegevens gebruiken als bij MyADD.
Het stappenplan om een eerder gemaakte reservering op te zoeken
- Aangekomen op de pagina van de agenda klik je rechtsboven op “Meetings”
- Alle toekomstige boekingen heb je nu direct in beeld. Deze staan onder “Upcoming reservations”
- Klik op “Manage reservation” om de reservering te openen voor eerder ingevoerde details
- Wil je deze reservering annuleren, scrol dan naar onderen en klik op de rode knop “Cancel reservation”
- Klik daarna op de groene knop “Cancel this reservation” om te bevestigen
- Je reservering is nu geannuleerd. Je ontvangt een bevestiging per mail
- Het is niet mogelijk om de reservering alsnog per e-mail te versturen
Wil je oude reserveringen bekijken? Klik rechtsboven op “Meetings” en daarna op “Past reservations” voor een overzicht van alle boekingen uit het verleden.
Annuleringskosten
- Tot 24 uur vooraf kan je kosteloos annuleren
- Binnen 24 uur kan je nog wel annuleren, maar de reservering wordt volledig in rekening gebracht op de eerstvolgende factuur
Veelgestelde vragenVragen die we geregeld voorbij zien komen hebben we hieronder gebundeld. Staat je vraag er niet bij dan horen we graag van je.
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- App annuleren flexruimte
- App reserveren flexruimte
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren via de agenda
- Flexruimte annuleren via MyADD
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi