Post ontvangen in MyADD
MyADD is het postkantoor voor jouw bedrijf. Alle post en pakketten die je ontvangt kan je hier terugvinden. Zodra je post hebt ontvangen krijg je een mailtje dat er post voor je klaarstaat in MyADD. Alle poststukken komen bij ons in het archief terecht. Log in en klik aan de linkerkant op “Inbox post”. Hier zie je een overzicht van alle post die we voor je hebben gescand.
De verwerkingswijze kan steeds worden aangepast via MyADD door rechtsboven op je naam te klikken en daarna op mijn gegevens. Als je een wijziging hebt gemaakt, sla deze dan op onderaan de pagina door te klikken op profiel wijzigen. Let erop dat wijzigingen van toepassing zijn op alle toekomstige poststukken. Voor alle poststukken uit het verleden blijft de instelling gelden die toen van kracht was.
👁️ Oogje (voorvertoning)
Als je bovenaan, links van je naam, voorvertoning AAN hebt staan, zie je hier de gescande brief of het pakket. Heb je de voorvertoning UIT, dan zie je op deze plaats niets. Dit is handig als je in een openbare ruimte bent en je post wil lezen zonder dat iemand kan meekijken.
📇 Adresboek
Als je een poststuk wil mailen, dien je het adresboek te vullen met de mailadressen die je gaat gebruiken. Je komt in het adresboek door rechtsboven te klikken op je naam en daarna op adresboek.
Klik op het “plusje” om een mailadres toe te voegen of op het sleuteltje om een bestaande regel aan te passen. Er dient altijd een naam en een mailadres te worden ingevuld. Dit kan handig zijn om bijvoorbeeld een factuur die je per post hebt ontvangen in MyADD direct naar je administratie te mailen.
👁️ Oogje (ontvangen post bekijken)
Door op het oogje te klikken bekijk je ontvangen post. Je hebt hier een aantal mogelijkheden:
- Als de voorvertoning AAN staat, zie je hier het gescande item. Anders niet
- Opmerkingen: hier kan je zelf een opmerking plaatsen door te klikken op “Maak er een aan”
- Informatie poststuk: alle informatie die we hebben toegevoegd aan het poststuk. Hier vind je ook een knop om het ontvangen poststuk als pdf te downloaden en een knop e-mail inhoud om de post naar een vooraf opgegeven mailadres te sturen. Kies een opgegeven mailadres en klik op Verstuur per e-mail. Klik op contact toevoegen om een nieuw mailadres toe te voegen aan je adresboek.
- Geschiedenis: een overzicht van alle acties die hebben plaatsgevonden aangaande dit poststuk. Als een poststuk is doorgestuurd kan je hier zien naar welk adres dit is doorgestuurd.
⬇️ Download icoon
Door op dit icoon te klikken wordt het PDF-bestand direct op je computer gedownload.
✈️ Vliegtuigje
Door op het vliegtuigje te klikken vraag je de reeks originele poststukken op die je op een bepaalde datum hebt ontvangen. Als je maar één poststuk van die reeks origineel wilt ontvangen is dat niet mogelijk. Controleer je doorstuuradres voor de zekerheid zodat we het poststuk naar het juiste postadres doorsturen.
📬 Direct automatisch doorsturen van originele poststukken
Bij Mijn gegevens, deze pagina bereik je via myadd.eu/profile, kan je ervoor kiezen om alle post automatisch te laten doorsturen. Net boven de NAW-gegevens van het doorstuuradres staat de regel “Post automatisch doorsturen”. Standaard staat deze optie UIT. Je kan ervoor kiezen om alle post per week of per maand naar het doorstuuradres te laten doorsturen.
Je kan ook alle originele poststukken direct naar het doorstuuradres laten versturen. Kies dan onder nieuwe post voor “Scannen & doorsturen” of “Envelop scannen & doorsturen”.
Wil je dit zelf onder controle houden, dan klik je steeds op het vliegtuigje naast het poststuk in de Inbox.
Specifieke poststukken sturen we direct aan je door omdat we weten dat je deze echt moet hebben. Denk hierbij aan:
- Pasjes
- Pincodes
- Notariële stukken
- Jaarcijfers
👉 Ook heel erg handig: Post versturen met MyADD
👉 Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- App annuleren flexruimte
- App reserveren flexruimte
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren via de agenda
- Flexruimte annuleren via MyADD
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi