Flexruimte reserveren via MyADD
Een flexruimte is heel eenvoudig. Je doorloopt de volgende stappen om tot een reservering voor een flexruimte te komen:
- Log in met je gebruikersnaam (e-mail) en wachtwoord op app.flex4.nl
- Klik in het linkermenu op Reserveer een ruimte
- Kies onder 1 op de website het label dat je gebruikt. Dit is een belangrijke stap die je niet moet overslaan
- Kijk onder de plaatsnaam van de stad waar je een ruimte wil reserveren voor de juiste kamer
- Klik op de kamer
- Nu kom je in de agenda waar je in het bovenste tabblad kiest voor en reservering per uur, per dagdeel of hele dag
- In de kalender kies je de juiste datum
- En recht van de kalender kies je het juiste tijdsblok. Klik hiervoor eerst de begintijd aan en daarna de eindtijd. Zie de toelichting hieronder.
- Klik op de groene knop Direct boeken en je boeking is geplaatst
- Je ontvang per e-mail de bevestiging van je boeking. In deze bevestiging vind je een link naar de uitleg hoe alles op deze locatie werkt.
Toelichting op de tijdsblokken
Als je een reservering maakt per uur is de agenda is opgebouwd uit tijdsblokken van een half uur. Je reserveert minimaal 2 tijdsblokken, dus 1 uur. Het tijdsblok geeft de starttijd van het tijdsblok aan. De begin tijd van het tijdsblok is de starttijd van je reservering, maar de eindtijd van je reservering is het tijdsblok dat een halfuur voor je werkelijke eindtijd ligt. In het filmpje wordt dit ook nog uitgelegd.
Veelgestelde vragenVragen die we geregeld voorbij zien komen hebben we hieronder gebundeld. Staat je vraag er niet bij dan horen we graag van je.
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi

