Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
In onze agenda’s van de flexruimtes zijn de te reserveren tijdsblokken wit. Alles wat daarbuiten valt, is heel lichtgrijs. Zo licht dat je het verschil nauwelijks ziet.
Openingstijden
De openingstijden verschillen per locatie. Het is alleen mogelijk om de witte vlakken online te reserveren.
Bij sommige locaties is het mogelijk eerder of in het weekend toegang te krijgen tot het gebouw wanneer er structureel gebruik wordt gemaakt van onze flexruimtes. Neem hiervoor contact met ons op.
Geblokkeerde tijdstippen
In sommige gevallen is het niet mogelijk om binnen de openingstijden tijdsblokken te selecteren. Je ziet dan een zwart rondje met een diagonaal erdoor. Dit kan twee oorzaken hebben:
- Iemand anders heeft de ruimte geselecteerd op hetzelfde moment als jij kijkt. De ruimte blijft dan 15 minuten geblokkeerd
- De ruimte is door ons geblokkeerd, bijvoorbeeld vanwege onderhoud
Veelgestelde vragenVragen die we geregeld voorbij zien komen hebben we hieronder gebundeld. Staat je vraag er niet bij dan horen we graag van je.
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- App annuleren flexruimte
- App reserveren flexruimte
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren via de agenda
- Flexruimte annuleren via MyADD
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi