Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
Het kan altijd gebeuren dat je door omstandigheden te laat bent op onze locatie terwijl je afspraken al zitten te wachten. Onze ervaring is dat mensen snel zenuwachtig worden als je te laat bent.
Met name als ze voor de eerste keer een afspraak hebben, omdat ze dan snel twijfelen of ze wel op de juiste plaats aan het wachten zijn.
Licht je afspraken daarom altijd in als je te laat bent, ook al is het maar enkele minuten.
Wij hebben niet de mogelijkheid om dit voor je te doen, simpelweg omdat wij geen gegevens hebben van deze mensen.
Veelgestelde vragenVragen die we geregeld voorbij zien komen hebben we hieronder gebundeld. Staat je vraag er niet bij dan horen we graag van je.
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- App annuleren flexruimte
- App reserveren flexruimte
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren via de agenda
- Flexruimte annuleren via MyADD
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi