Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post

Via MyADD kan dit allemaal. Het is aan jou op welk moment en op welke wijze van verwerking van de post jou het beste uitkomt.

Klik hier om naar de juiste pagina in MyADD te gaan om deze instelling aan te passen. Hieronder staan stap voor stap alle mogelijkheden beschreven:

  • E-mailadres: hier sturen we je post naartoe
  • Meldingen ontvangen: standaard staat dit vinkje aan omdat het handig is een mail te ontvangen als je post hebt ontvangen. Misschien ben je zo gestructureerd dat je steeds op een vast moment naar je post kijkt. Vink dit item dan uit om minder mail te ontvangen
  • Abonnement (pakket): selecteer hier het pakket dat op dit moment voor jou het beste uitkomt. Zie hier wat er bij welk pakket is inbegrepen en wat de kosten zijn
  • Nieuwe post: kies hier de wijze van verwerking voor je poststukken. Dit zijn de stukken die in de brievenbus passen
  • Nieuw pakket: kies hier de wijze van verwerking voor je pakketten. Dit zijn de stukken die niet in de brievenbus passen
  • Post digitaal bewaren: kies hier hoe lang je wilt dat wij je post digitaal bewaren in MyADD. Tot deze tijd kan je altijd je post via MyADD raadplegen. De datum waarop het poststuk digitaal wordt of is vernietigd staat aangegeven bij ieder poststuk. In het geval je het contract met ons hebt opgezegd, geef dan bij beëindiging aan dat je nog wel over je post via MyADD wilt beschikken. Standaard bewaren we je post 3 maanden. Zie hier voor de kosten voor het langer digitaal bewaren van post.
  • Post fysiek bewaren: kies hier hoe lang je wilt dat wij je post fysiek bewaren. Tot dat moment kan je het originele poststuk altijd opvragen via het ✈️ vliegtuigje. Na de aangegeven periode wordt je post vernietigd en is het niet meer op te vragen. De datum waarop het poststuk fysiek wordt of is vernietigd staat aangegeven bij ieder poststuk. Ook hier geldt: standaard 3 maanden bewaren, en kijk hier voor de kosten voor langer bewaren.
  • Post automatisch doorsturen: erg handig als je niet bij ieder poststuk een losse envelop wilt ontvangen of als je wilt voorkomen dat je steeds op het ✈️ vliegtuigje moet klikken om je post op te vragen. Met deze functie komt de post die je de afgelopen week, maand of jaar hebt ontvangen direct in een verzamelenvelop of pakket naar je toe.
  • Doorstuuradres: het adres waar wij je post naartoe sturen. Wij sturen je post altijd door in een blanco witte of gele envelop met een etiket erop voorzien van je adres en klantnummer. Dit nummer staat rechts in de hoek van het etiket waardoor onze post herkenbaar is voor jou.

Nadat je de wijziging hebt opgeslagen is deze wijze van verwerken direct van toepassing voor alle toekomstige poststukken. Voor poststukken uit het verleden is de aanpassing niet van toepassing. Hier kunnen we niets aan wijzigen.

Wij kijken altijd achteraf na of hetgeen je hebt aangepast ook mogelijk is op de locatie waar je klant bent.

👉 Post ontvangen in MyADD
👉 Post ontvangen in je brievenbus

Van Dusseldorpstraat 40

4461 LV Goes

Nederland

KvK: 59429119
BTW: NL853479598B01

Locaties

  • Almere
  • Amsterdam
  • Apeldoorn
  • Arnhem
  • Assen
  • Bergen op Zoom
  • Breda
  • Capelle aan de IJssel
  • Den Haag
  • Deventer
  • Dordrecht
  • Eindhoven
  • Emmen
  • Enschede
  • Goes
  • Halsteren
  • Leeuwarden
  • Lelystad
  • Nijmegen
  • Rotterdam
  • Tilburg Conservatoriumlaan
  • Tilburg Spoorlaan
  • Utrecht
© 2025 Flex4