Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
In het linker menu van MyADD klik je op facturen om bij het overzicht te komen van alle facturen vanaf april 2023. Het overzicht dat je daar ziet is steeds actueel bijgewerkt. Alleen op betalingen die handmatig zijn overgemaakt zit een vertraging op de verwerking.
Facturen worden altijd op de eerste van de maand verstuurd per e-mail. De uitzonderingen hierop zijn:
- de eerste factuur die je van ons ontvangt kan op een andere datum zijn gedateerd
- reserveringen van flexruimtes die tijdens het boekingsproces zijn betaald
Een factuur betalen via MyADD
Als er een factuur openstaat kan je die betalen door de volgende stappen te doorlopen:
- Klik op het 👁️ oogje naast de factuur. Je komt dan op de webpagina van factuurinzien.nl
- Scrol naar beneden en klik op de blauwe knop “Betaal direct”
- Kies hier de wijze van betaling en voer de betaling uit
Als er meerdere facturen openstaan die je wil betalen:
- Klik linksboven op de knop “Bekijk alle facturen”
- Klik daarna op de blauwe balk “Betaal meerdere openstaande facturen tegelijkertijd” (alle openstaande facturen zijn geselecteerd)
- Klik op de blauwe balk “Betaal geselecteerde facturen”
- Via Mollie maak je een keuze welke facturen je wilt betalen en doorloopt het betaalproces
- Nadat je de betaling hebt gedaan is dit overal bijgewerkt
Vraag een betaalregeling aan via MyADD
Als er een factuur openstaat die je niet ineens kan betalen:
- Klik op het 👁️ oogje naast de factuur
- Je komt dan op de webpagina van factuurinzien.nl
- Scrol naar beneden en klik op de witte knop “Vraag een betaalregeling aan”
- Geef aan of het om een eenmalig uitgestelde betaling gaat, of je wekelijks of maandelijks wil betalen
- Voer de termijnen in en de reden waarom je later wil betalen
- Klik op “Verzenden”
Wij beoordelen daarna je aanvraag voor een betalingsregeling. Bij akkoord ontvang je bericht. Voor het verstrijken van de afgesproken datum ontvang je steeds een mail met de mogelijkheid om te betalen. Een betaalregeling kan niet worden betaald via een handmatige bankoverschrijving.
Houd je je niet aan de afspraak, dan vervalt de betaalregeling direct en kunnen er extra kosten bijkomen. Periodiek betalen is dan niet meer mogelijk.
Machtigen voor automatische incasso
Je kan zelf een machtiging voor automatische incasso aan ons opgeven via een openstaande factuur:
- Ga in MyADD naar facturen en klik op het 👁️ oogje naast een openstaande factuur
- Je komt nu op de site van factuurinzien.nl
- Scrol naar beneden en klik op de witte knop “Machtigen voor automatische incasso”
- Op het volgende scherm klik je op de blauwe knop “Machtigen voor automatische incasso via betaling”
- Kies op welke manier je wilt betalen en rond de betaling af
Nu heb je én de factuur betaald én ons gemachtigd voor automatische incasso. We incasseren het verschuldigde voor alle toekomstige facturen vanaf heden 7 dagen nadat je de factuur hebt ontvangen.
Wil je ons machtigen maar heb je de factuur al betaald, stuur ons dan een mail met het verzoek ons te machtigen voor automatische incasso met je IBAN en tenaamstelling van de rekening erbij.
Factuur zelf overmaken via bankoverschrijving
Je kan ook zelf een betaling doen. Een betaalregeling kan niet via een bankoverschrijving worden gedaan.
- Ga in MyADD naar facturen en klik op het 👁️ oogje naast een openstaande factuur
- Je komt nu op de site van factuurinzien.nl
- Scrol naar beneden, net boven de blauwe knop “Betaal direct” tref je alle betaalgegevens aan die je nodig hebt
Reageren op een factuur
Als je een vraag of opmerking hebt over een factuur kan je die het beste aan de factuur toevoegen. Dan krijg je snel reactie en kan je het antwoord later ook teruglezen via het factuurdossier.
- Ga in MyADD naar facturen en klik op het 👁️ oogje naast een openstaande factuur
- Je komt nu op de site van factuurinzien.nl
- Scrol naar beneden tot aan de Tijdlijn
- Hier kan je je bericht en eventuele bijlage kwijt
- Klik daarna op de blauwe knop “Bericht verzenden”
Factuur downloaden
Ben je op zoek naar een van de facturen die wij je hebben gestuurd?
- Ga in MyADD naar facturen
- Klik op het 👁️ oogje naast de factuur die je wilt downloaden
- Je komt nu op de site van factuurinzien.nl
- Linksboven in blauwe letters klik je op “Download originele factuur”
- De factuur wordt direct gedownload
Wil je meerdere facturen downloaden?
- Klik linksboven op “Bekijk alle facturen”
- Je krijgt een overzicht van alle openstaande facturen
- Openstaande facturen kan je hier direct betalen met de blauwe knop “Betaal meerdere openstaande facturen tegelijkertijd”
- Voor het overzicht van betaalde facturen klik je onderaan op “Bekijk alle betaalde facturen”
- Door steeds op de betreffende factuur te klikken kan je de originele factuur downloaden
MyADD is geblokkeerd
De blokkade kan 2 redenen hebben:
- Je hebt een aanzienlijke betaalachterstand
- Er is iets aan de hand met de ingangs- of einddatum van het contract. Als je contract is afgelopen wordt MyADD automatisch geblokkeerd
Heb je toegang tot MyADD nodig, neem in beide gevallen contact met ons op. Wij helpen je verder om weer toegang te krijgen.
Factuur e-mailadres aanpassen
Stuur ons een berichtje en de eerstvolgende factuur komt aan op het andere mailadres.
👉 MyADD geblokkeerd? Lees hoe je snel verder kunt.
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- App annuleren flexruimte
- App reserveren flexruimte
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren via de agenda
- Flexruimte annuleren via MyADD
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi