Mijn gegevens aanvullen in MyADD
Vanuit de wet zijn wij verplicht te weten met wie wij zaken doen en ook vanuit het oog van onze dienstverlening is het handig dat we gegevens van je hebben zodat we onze dienstverlening zo goed mogelijk aan je kunnen leveren. Daarom hebben we wat informatie van je nodig.
Zodra je MyADD hebt geactiveerd kom je op de pagina terecht “Mijn gegevens”. Hier gaat het om een aantal rood omlijnde items die we nog missen:
- KvK-nummer
- Kopie uittreksel KvK. Je kan het document direct slepen naar dit veld of klikken op het veld om te zoeken op je device. Op het uittreksel moeten wel de actuele gegevens staan. Je nieuwe adres is nog niet nodig. Het uittreksel mag ouder zijn dan 3 maanden. Wij vragen de actuele gegevens nog op. Heb je geen uittreksel van de KvK? Download deze via kvk.nl/zoeken. Voer je bedrijfsnaam in en klik naast het juiste bedrijf op de knop “Bestel nu”. Klik op “Bestellen” naast de tekst “Uittreksel Handelsregister – inzien niet gewaarmerkt” en maak hier een pdf-bestand van.
- Kopie paspoort/ID-kaart. Je kan het document direct slepen naar dit veld of klikken op het veld om te zoeken op je device. Vanuit je telefoon kan je nadat je hebt geklikt op het kader direct een foto maken en uploaden. Je kan ook gebruikmaken van de KopieID-app. Je kunt de KopieID-app downloaden in de Apple App Store of Google Play Store. De app is een uitgave van de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
- NAW-gegevens voor het doorsturen van post. Op deze manier kan jij snel handelen op het moment dat je post wilt opvragen en kunnen wij poststukken waarvan we zeker weten dat je die origineel wilt ontvangen direct aan je doorsturen. Zie hieronder welke documenten wij altijd direct doorsturen.
Documenten die we direct aan je doorsturen:
- Pasjes
- Pincodes
- Notariële stukken
- Jaarcijfers
Veelgestelde vragenVragen die we geregeld voorbij zien komen hebben we hieronder gebundeld. Staat je vraag er niet bij dan horen we graag van je.
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- App annuleren flexruimte
- App reserveren flexruimte
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren via de agenda
- Flexruimte annuleren via MyADD
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi