Je afspraak loopt uit
Als je afspraak uitloopt kan dit problemen geven in de planning. Neem in dat geval altijd contact met ons op via de contactgegevens in de footer.
Wij gaan dan kijken of je in de ruimte kan blijven of dat we naar een andere oplossing moeten zoeken. We zullen altijd ons best doen je van dienst te zijn.
Neem niet zelf het initiatief om te blijven zitten. Los van de financiële kant kan het zijn dat er iemand na je komt die de ruimte heeft gereserveerd of heeft onze schoonmaak rekening gehouden met een vrije kamer om aan de slag te gaan.
Laat het ons altijd weten als je uitloopt om hinder naar anderen te voorkomen.
Veelgestelde vragenVragen die we geregeld voorbij zien komen hebben we hieronder gebundeld. Staat je vraag er niet bij dan horen we graag van je.
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- App annuleren flexruimte
- App reserveren flexruimte
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren via de agenda
- Flexruimte annuleren via MyADD
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi