Post ontvangen in je brievenbus
Als je kiest voor post ontvangen in je brievenbus, dan komt alle post gewoon fysiek bij jou terecht. Dit geldt voor poststukken die in de brievenbus passen, maar ook voor pakketten. Je hoeft hiervoor niets te doen: wij zorgen dat alles netjes bij je brievenbus wordt bezorgd of doorgestuurd.
Ophalen
Je kan er ook voor kiezen je post zelf op te halen bij de locatie waar je brievenbus geregistreerd staat. Dit is handig als je toch in de buurt bent of als je grotere pakketten verwacht. De tijden waarop ophalen mogelijk is, verschillen per locatie.
Scannen
Wil je je post toch digitaal beschikbaar hebben, dan kan je kiezen voor scannen. Wij openen dan de envelop, scannen de inhoud en plaatsen die in je MyADD-omgeving. Je krijgt een melding per e-mail zodra er nieuwe gescande post voor je klaarstaat. Zo heb je altijd direct inzage, waar je ook bent.
Doorsturen
Kies je voor doorsturen, dan bundelen we je post en sturen we deze door naar het doorstuuradres dat je in MyADD hebt opgegeven. Dit kan wekelijks, maandelijks of op een moment dat jij via het vliegtuigje aangeeft. De post komt altijd in een blanco envelop met je klantnummer erop, zodat je weet dat het van ons afkomstig is.
Bewaren
Je kan aangeven hoelang we je post fysiek moeten bewaren. Standaard is dit 3 maanden. Daarna wordt de post vernietigd en is deze niet meer op te vragen. Wil je dat we de post langer bewaren, dan kan je dit instellen in MyADD. Ook bij beëindiging van je contract vragen we je welke bewaartermijn je wilt hanteren.
👉 Post ontvangen in MyADD
👉 Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- App annuleren flexruimte
- App reserveren flexruimte
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren via de agenda
- Flexruimte annuleren via MyADD
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi