MyADD geblokkeerd

Als je MyADD-omgeving is geblokkeerd kan dat 2 oorzaken hebben:

  1. Je hebt een flinke betaalachterstand zonder dat je met ons in contact bent gekomen voor een regeling. MyADD is dan geautomatiseerd geblokkeerd. Je hebt hier ook een mail over ontvangen met een link naar onze online betaalomgeving. Door de oudste factuur te betalen wordt MyADD automatisch vrijgegeven.
  2. Er is iets aan de hand met de ingangs- of einddatum van je contract. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je contract is afgelopen. Op de afloopdatum wordt MyADD automatisch geblokkeerd. Het kan ook zijn dat je contract nog niet is ingegaan.

Neem in alle gevallen contact met ons op zodat we je snel weer toegang tot MyADD kunnen geven.

👉 Lees meer over facturatie en betalingen

Van Dusseldorpstraat 40

4461 LV Goes

Nederland

KvK: 59429119
BTW: NL853479598B01

Locaties

  • Almere
  • Amsterdam
  • Apeldoorn
  • Arnhem
  • Assen
  • Bergen op Zoom
  • Breda
  • Capelle aan de IJssel
  • Den Haag
  • Deventer
  • Dordrecht
  • Eindhoven
  • Emmen
  • Enschede
  • Goes
  • Halsteren
  • Leeuwarden
  • Lelystad
  • Nijmegen
  • Rotterdam
  • Tilburg Conservatoriumlaan
  • Tilburg Spoorlaan
  • Utrecht
© 2025 Flex4