MyADD geblokkeerd
Als je MyADD-omgeving is geblokkeerd kan dat 2 oorzaken hebben:
- Je hebt een flinke betaalachterstand zonder dat je met ons in contact bent gekomen voor een regeling. MyADD is dan geautomatiseerd geblokkeerd. Je hebt hier ook een mail over ontvangen met een link naar onze online betaalomgeving. Door de oudste factuur te betalen wordt MyADD automatisch vrijgegeven.
- Er is iets aan de hand met de ingangs- of einddatum van je contract. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je contract is afgelopen. Op de afloopdatum wordt MyADD automatisch geblokkeerd. Het kan ook zijn dat je contract nog niet is ingegaan.
Neem in alle gevallen contact met ons op zodat we je snel weer toegang tot MyADD kunnen geven.
Veelgestelde vragenVragen die we geregeld voorbij zien komen hebben we hieronder gebundeld. Staat je vraag er niet bij dan horen we graag van je.
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- App annuleren flexruimte
- App reserveren flexruimte
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren via de agenda
- Flexruimte annuleren via MyADD
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi