Bulk reserveringen importeren
Veel reserveringen handmatig in de agenda invoeren is een enorme klus. Voor onze klanten die ineens 25 reserveringen of meer willen maken hebben we een bestand gemaakt dat je hier kan downloaden.
Invullen van het Excel-bestand
Om de import voorspoedig te laten verlopen is het belangrijk dat de naam van de ruimte, locatie en je mailadres exact overeenkomen met wat in ons platform staat.
Let hierbij op zaken zoals:
- Spaties aan het begin of einde van namen (vaak veroorzaakt door copy/paste)
- Hoofdletters en kleine letters
Daarnaast is het datum/tijd-format erg belangrijk:
- Het is niet mogelijk om in één rij een reservering over meerdere dagen te hebben
- Bijvoorbeeld: start 26/4/2024 10:00:00 en eind 30/4/2024 18:00:00 is niet toegestaan
Het veld booking_id laat je leeg.
Heb je het bestand ingevuld, mail het dan aan ons door. Wij doen nog een controle zodat de import ineens goed verloopt. Houd er rekening mee dat je voor alle boekingen in het bestand ook een bevestiging ontvangt. Dat betekent dus veel mails.
Meer dan 100 reserveringen ineens
Wil je ineens meer dan 100 reserveringen doorgeven, maar lukt het niet om het bestand goed in te vullen, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.
Bevestigingen van bulk reserveringen
Je ontvangt geen bevestigingsmail van een bulkimport.
Wel zijn alle reserveringen terug te zien in de agenda. Het annuleren van een reservering verloopt op dezelfde manier als bij losse reserveringen.
- Activeren van MyADD + filmpje
- Adres aanpassen bij de Kamer van Koophandel
- App annuleren flexruimte
- App reserveren flexruimte
- Bedrijfsgegevens wijzigen
- Bevestiging van de reservering opzoeken
- Bulk reserveringen importeren
- Contractgegevens wijzigen
- E-mail komt niet aan
- Facturatie, betalingen en alles wat daarbij komt kijken
- Flexruimte annuleren via de agenda
- Flexruimte annuleren via MyADD
- Flexruimte reserveren via MyADD
- Flexruimte reserveren zonder inloggegevens
- Geboekte reservering aanpassen
- Je afspraak loopt uit
- Mijn gegevens aanvullen in MyADD
- MyADD geblokkeerd
- Openingstijden en geblokkeerde tijdstippen
- Opzeggen van onze diensten
- Post ontvangen in je brievenbus
- Post ontvangen in MyADD
- Post versturen via MyADD
- Switchen tussen ophalen, scannen en doorsturen van post
- Je bent te laat en je bezoek zit te wachten
- Wachtwoord vergeten van MyADD
- Wifi